کارکنان باید تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت مراجعه کنندگان را در سرلوحه امور خود قرار دهند و برای حل مشکلات مردم با نهایت توان، تلاش کنند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهرستان کوار:راضیه جوانمردی رابط طرح تکریم ارباب رجوع گفت :بحث تكريم ارباب رجوع در ادارات دولتي مقوله اي است كه نظر سنجي از مردم در ارتباط با رضايت مندي آنان از موسسات و دستگاهها در ارائه خدمات به آنها انجام مي شود.
وی افزود:اطلاع رساني به ارباب رجوع در زمينه هاي مختلف ارائه خدمات از طريق پيامك ،اطلاعيه ترويجي ، تنظيم بروشور و تهيه بنر و همچنين فضاي مجازي مي تواند مفيد باشد .
در ادامه اضافه کرد :توجه به پيشنهادات و انتقادات مشتريان از طريق برگه هاي نظر سنجي كه به آنها ارائه مي شود و به صورت مكتوب آن را تكميل مي نمايند مي تواند تاحدي باعث جلب نظر مشتريان شود و وقتی به نظر ارباب رجوع اهميت و ترتيب اثر داده شود مي توان تأثیر آن را در دستگاه مربوطه درك نموده و ارائه خدمات به ارباب رجوع با كيفيت بهتري انجام گيرد.
نظر خود را اضافه کنید.